Menu
Váš košík

O nas

Ako to všetko začalo

História Benepura sa začala písať v decembri 2017, kedy sa zrodila myšlienka vytvorenia kozmetickej spoločnosti inšpirovanej silou bulharských bylín a tradícií.

Začiatkom roka 2018 spoločnosť založili Milan Nushev, Mitko Marinov a Blagovest Marinov. Spoločnosť spočiatku začala svoju činnosť predajom zahraničnej kozmetickej značky na platforme Amazon, čím získala skúsenosti s online predajom.

V septembri 2018 bola Benepura oficiálne uvedená na trh ako vlastná značka venovaná prírodnej kozmetike. Prvé produkty - Yarrow a Propolis masti - si rýchlo získali obľubu a stali sa jednými z najvyhľadávanejších prírodných mastí v Spojenom kráľovstve a Nemecku.

Tento úspech viedol k rozšíreniu produktového radu značky a k tomu, že vstúpila na nové trhy. Začiatkom roka 2019 boli vytvorené prvé webové stránky spoločnosti – Benepura.bg a medzinárodné verzie Benepura.com/de/co.uk, ktoré zákazníkom umožnili priamo si objednať produkty.

Výroba Benepura
Výroba Benepura
Nemecká obec
Nemecká obec

Nové trhy a rast tímu

V marci 2019 bola BenePura zaregistrovaná ako značka v Európskej únii, čo poskytlo základ pre ešte silnejší rast. V marci 2020 spoločnosť obnovila vizuály svojich produktov, aby vyhovovali požiadavkám moderného trhu.

Len o rok neskôr, v januári 2021, bola spoločnosť Benepura zaregistrovaná aj v USA, Japonsku a Číne a zároveň spustila obchod na Amazon US. V marci toho istého roku boli všetky produkty certifikované ako vegánske a vegetariánske od The Vegetarian Society - najstaršia organizácia pre vegetariánske štandardy.

V marci 2022 podniká BenePura kľúčový krok vo svojom vývoji otvorením vlastného výrobného závodu v dedine German. Všetky produkty sú vyrábané ručne, v malých sériách, s pomocou profesionálneho bylinkára.

Veľký záujem o produkty počas tohto roka viedol aj k výraznému rozšíreniu tímu, pričom spoločnosť priviedla nových profesionálov, aby uspokojila rastúci dopyt.

Nový vizuál a pohľad do budúcnosti

V januári 2023 produkty Benepura prechádzajú na hliníkové obaly, čím podčiarkujú záväzok značky k udržateľnosti a ekológii.

Vo februári 2023 značka rozšírila svoju prítomnosť v Európe spustením vlastných webových stránok v miestnych jazykoch pre viac ako 20 rôznych európskych krajín.

V januári 2024 boli predstavené kľúčové vylepšenia dizajnu a štruktúry webových stránok. Bol pridaný blog, ktorý poskytuje cenné informácie o bylinkách, ich vlastnostiach a výhodách, aby vzdelával a inšpiroval zákazníkov.

Pri pohľade do budúcnosti je cieľom na rok 2025 snaha posilniť pozície značiek na bulharskom a európskom trhu a pokračovať vo vývoji nových produktov s láskou a rešpektom k prírode a jej darom.

Hliníkové balenie Benepura
Hliníkové balenie Benepura

Tím Benepura

Mitko Marinov

Mitko Marinov

Spoluzakladateľ

Arch. Milan Nushev

Arch. Milan Nushev

Spoluzakladateľ

Aglika Kilic

Aglika Kilic

CMK LTD

.